בית פלסטיק לילדים

אם יש לכם ילדים קטנים ואתם מחפשים בשבילם תעסוקה של שעות – בית פלסטיק לילדים הוא בדיוק הפתרון הנכון.

  • פיתוח הדמיון – משחק בבית פלסטיק מפתח לילדים את הדמיון בצורה המיטבית. הם משחקים במשפחה, הולכים, יוצאים, חוזרים ויוצרים עלילה של ממש שגם מפרה את הדמיון וגם מאפשרת להם לצאת מהבית גם בימים שבהם אי אפשר (לא רק בימי הקורונה, גם בימים שסתם אין תוכניות).
  • בלי מסכים – בתי הפלסטיק מתאימים לילדים החל מגיל שנתיים ועד גיל 7-6 ואפילו למעלה מזה. מכיוון שהילדים של כולנו נולדו לתוך המסכים וקשה להם להתנתק מהם, ומכיוון שבהרבה מאוד בתים אחד הוויכוחים הפופולריים בין הורים לילדים הוא בעניין הזמן שמוקצב למסכים, אין ספק שעצם הימצאותו של בית פלסטיק לילדים בחצר או במרפסת יפחית בהרבה את מספר הוויכוחים…
  • בטיחותי לשימוש – בשונה ממתקנים אחרים, בתי הפלסטיק הם מאוד בטוחים לשימוש, גם של ילדים מאוד קטנים. הם יציבים, לא מצריכים קפיצות או ביצוע תרגילים מסוכנים וגם אם הם כוללים מגלשה – מדובר במגלשה קטנה ומאוד בטיחותית. אתם בהחלט יכולים להציב את הבית בגינה או במרפסת, לתת לילדים לשחק ורק מדי פעם לבדוק שהם בסדר. סביר מאוד להניח שאם בעבר הוויכוחים שלהם איתם היו לגבי מספר השעות במסכים, אם יהיו ויכוחים לאחר רכישת הבית – הם יהיו רק סביב השאלה מתי הם כבר ייכנסו הביתה…

אז איך בוחרים בית פלסטיק לילדים?

יש הרבה מאוד בתי פלסטיק לילדים, במגוון רחב של עיצובים, צבעים ואביזרים כאלה או אחרים. אלה הפרמטרים שבעזרתם תוכלו לבחור את הבית שמתאים לילדים הפרטיים שלכם:

  • גודל – כדאי מאוד שהבית יתאים בגודלו למספר הילדים שמתעתדים לשחק בו. נכון שתמיד אפשר שילד אחד יהיה בתוך הבית ואחד מחוצה לו, אבל הרבה יותר כיף להם להיות ביחד בתוך הבית פנימה, וזה גם חוסך הרבה מאוד ריבים, מניסיון.
  • בטיחות – חשוב מאוד שהמתקן שבוחרים יהיה כזה אשר עומד בכל דרישות התקן הן מבחינת איכות והן מבחינת בטיחות.
  • אחריות – חשוב מאוד לרכוש אך ורק בית פלסטיק לילדים אשר מגיע אליכם עם אחריות למספר רב של שנים. אמנם לא צפויות להיות תקלות בבתים מסוג זה, ובכל זאת, אף פעם אי אפשר לדעת מה יקרה, ואם יקרה משהו – כדאי שתעמוד לצדכם חברה שתוכלו לפנות אליה והיא תספק לכם שירותי החלפה ותיקונים.

בית פלסטיק לילדים רוכשים אצלנו

אנחנו בקידס האוס משווקים בתי פלסטיק לילדים מתוצרת LITTLE TIKES, החברה המובילה בענף בעולם. כל הבתים מיוצרים מחומרי הגלם האיכותיים ביותר, עומדים בכל דרישות התקן ומגיעים אליכם עם אחריות מלאה.

לקבלת מידע נוסף אודות בתי הפלסטיק, כמו גם ייעוץ ראשוני בנושא בחירת הבית המתאים ביותר לצרכים ולתקציב שלכם – צרו עמנו קשר טלפוני או דרך האתר ונשמח לעמוד לשירותכם.

 

דילוג לתוכן